Melike00guven Bir kızım olacak Allah’ın izniyle ama hala isim bulamadık önerileriniz ve fikirlerinizi paylaşır mısınız ?
Deletedmom83940 Melike00guven henüz cinsiyeti belli değil ama kızımız olursa ecrin yada tuana düşünüyoruz Ecrin: Allah’ın hediyesi Tuana: Cennet bahçesine düşen yağmur demek
Melike00guven Zeynepbanu34 Çok güzel Allah ismiyle hayırlı sağlıklı ömür nasip etsin 🤲 Bizim taraf çoğunlukla kız olduğu için kuzenlerim de çocukları da zamanında düşündüğüm isimleri söyledim fikir olarak şuan ben arıyorum 🤷😅
Melike00guven Bbbbnn Mihre ismini de seviyorum da eşim biraz düz bakan biri bu konuda doğana kadar anlaşamayacağız galiba
mavisinprensesi20 Bizim cinsiyet belli değil henüz ama kız olursa Duru,Mihra,Nilda isimleri hoşuma gidiyor 🌸
Aysegloztrk Kızlar bende 13. Haftadayım doktor 2li tarama testinde yüksek ihtimal kız dedi 😍 ama 1 ay daha bekle alışveriş yapma dedi beklemedeyiz değişirmi bilmiyorum ama kız olursa Nil, Derin, Mavi diye düşündük birini seçeceğiz sağlıkla gelsin tüm bebişler😍