Derya_derya siz bence iğneye devam edin birde zaten doğumdan 1 gün önce filan iğneyi bıraktırıyor doktor, bu bilgileri en doğru doktorunuz verir, mesela şubattan beri iğne kullanıyorum ama bir yerim kanayınca öyle çok kanama olmuyor, bu iğne pıhtılaşmayı önlüyor sadece