Hiiiiiç keyfinizi kaçırmayın bunları düşünmeyin. 5. Gün embriyosu transfer edildi. Hiçbir belirtim yoktu. Sadece adet olacakmışım ağrısı oldu son üç dört günde. Adet ağrısından hiçbir farkı yoktu. Hatta kendimi negatife hazırlamıştım. 10. Gün kan testim 400 küsürdü hani öyle az falan da değildi belirti hissedilmeyecek. Belirtilere hiç takılmayın kimisinden hiç olmuyor olsa da zaten 6. Haftadan sonra falan başlıyor. Şimdi 6 aylık olduk. Rabbim en yakında hayırlı haberler almayı nasip etsin size 🌸