lemonsmother Hanımlar merhaba, folik asit normal şartlarda kaç aya kadar kullanılıyor ? Ve İMom tarzı omegalar kaçıncı haftada kullanılıyordu ?
twinmama2 lemonsmother Folikasit ilk 10 hafta kullandım sonra imom omegaya geçtim 17.haftadayim devam ediyorum