Deree Hanimlar bebegim kışa doğacak ve bu ay sonu kiyafet alacaz kışlık bulabilirmiyim ebebekte alicam
Deletedmom73711 Deree Ben çok zor buldum valla, uzun kollu ama hep ince şeyler kalmış daha erken alabilme ihtimaliniz varsa ertelemeyin derim. Keşke daha önce alsaydım🫠
Deletedmom73711 Deree Doğru o da var, bulunduğun şehirde ki büyük E-Bebek’e gidersen orada bulursun diye düşünüyorum. Küçük mağazalarında pek seçenek olmuyor çünkü🥰