ElifPeker06 Yarin 40 haftalık oluyoruz lakin doktorum Çarşamba günü hastanede tabiki sancım gelirse suyum gelirse gidicem acile ama şuan bi belirti yok ! Çarşamba gitsem geç kalmış olur muyum ?