Tssemanur Merhaba. Sultan hastanesinde dogum yapmayı düşünüyorum.Bu hastanede dogum yapan var mı? Bu arada doktorum Ahmet Vehbi Koca. Sultan hastanesine hiç girip bakmadim. Ahmet hocanın muayenehanesi farklı bir yerde. Acaba ebeler hemşireleri ilgileri nasil?