Gulcandnrts 20 gün önce sezaryen doğum yaptım. İlk ameliyattan çıkınca hasta bezi takıyorlar aşırı rahatsız birşey. Hele ilk yürüyüş için ayağa kaldırdıklarında zaten ağrı oluyor birde o hasta beziyle yürümeye çalışmak ekstra insanı zorluyor. Hemsirelere sorduğumda ilk tuvalete gidişinde depend tak daha rahat edersin dediler
Ve Ayaklarımın uyuşukluğu geçtikten sonra ilk tuvalete girdiğim gibi depend taktım. Cidden büyük rahatlık. Kesinlikle her doğum yapacak kadının bulundurması gereken bir ihtiyaç. Ben 4 gün kadar kullandım sanırım. Sonrasında normal pede geçtim.