Nagisss 35. Hafta da nst de sancı çıkıyor doktor 5 dk bir diyor ama ben hissetmiyorum . Farklı hastaneye yönlendiriyor ne yapacağımı şaşırdım. 26. Haftamda da böyle oldum rahim ağzı enfeksiyon dan dolayı 8 gün yatmıştım. 😭😥