eses58 3 ke tüp bebek ile kimyasal gebelik geçirdim . genetik olabilir dediler, Kanda genetik test yapıp böyle bi durum yaşayan var mı sonuclar nasıl çıktı neye bağlı oluyor muş?
Umutduru eses58 3 kimyasal 1 bos olmak üzere 4 düşüğüm var gereken butün testleri yaptık hicbir sorun cikmadi en son tüp bebeğe başlmaya karar verdik.Genelde kimyasal gebelik gecirenlere doktor.sperm dna hasar testi istiyormuş her hastanede yapmiyor mesela biz canakkaledeyiz burada yapmiyolar corlu da sadece 1 hastane yapiyodu gittik orada yaptirdik %35 spermler hasarlı çıktı simdi adet gününü bekluyoruz tup bebege baslicaz nasipse.İsterseniz siz de bu testi yaptirabilirsiniz çünkü esimin normal sperm testlerinde ileri hızlılık falan hicbir sorun cikmadi hasar testinde belli oldu sorun
CS0932 eses58 2 kez kimyasal geçirdim. 1 yıl arayla. Genetik test sonucunda bende pıhtılaşma problemi çıktı. Doğal yollardan tekrar hamile kaldım. Şimdi 35 haftalık hamileyim. Gebeliği öğrendiğimizden bu yana oskopar iğne ve coraspin kullanıyorum. Coraspinş bu hafta kestik. İğne doğuma kadar devam edecek.
Skn23 eses58 Simgegry Umutduru eses58 CS0932 3 kez kimyasal gebelik geçirdim . Doktor genetik testi istedi. Tam olarak okuyamasam da bu testi istedi . Yaptıran var mı https://imgyukle.com/i/RZkHVY
Simgegry 1 kez kimyasal bir de kalp atışı durma sonucu 7 haftalık düşük yaptım dr genetik test istedi kan pıhtılaşması çıktı yeniden kaldıığım da 9 ay boyunca oksapar iğne vurulacam kan duş yani başka bir sorun yok şükür aynı şey olabilir belkı
eses58 Simgegry tüp bebekte transver gününden itibarem oksapar ve coraspin kullanıyordum , kan pıhtılaşması olsa bile etkılı olur onlar herlde genlerde başka bi hastalıkmı acaba kandan bakılcak
eses58 Umutduru pekı bu aonuca göre PGD olarak mı genetik taramalı embrıyoya genetık incelenerek mi tüp bebek yapılcak size
Simgegry Skn23 evet ben yaptırdım kan pıhtılaşması yani trombofili cıktı bu sebeple gebe kaldığım ilk andan itibaren oksapar iğne ve coraspirin kullanacağım
Skn23 Simgegry doktor kimyasal gebelikler de kan pıhtılaşmasına sebep olıyor dedi aspirin verdi 2 gündür içiyorum
Simgegry Skn23 kullanın bence ben geç kaldım ilk kimyasal dan sonra 1 kürtaj oldum sonra test yaptırdık keşke doğru dr ile karşılaşsaydım dedim ama inşallah bu kez sağlıklı olur. 40 gün sürdü cıkması biraz beklemeniz gerekiyor
Skn23 Simgegry aspirin kullanmak için bende geç kalmış olabilirim 🥺 yine de Allah bilir tabi ama bilmiyorum