32.haftada bende gelişim geriliği belirlendi 31 haftalık gözüküyormuş. Ama 1 hafta olduğu için ve suyu bebeğin beslenmesi fln hepsi iyi olduğu için riskli bir durumum olmadı şükür. Şuan 35.haftaya tamamlayacağız. Her sabah 1 bardak süt, günlük 1muz,kaşar, her öğünümde yoğurt yedim ve yiyorum. Ceviz,fındığı da aklıma geldikçe yiyorum. Bide nerdeyse her gün havuç yiyorum. Havuç suyu dengeliyormuş. Çok şükür şimdilik bir sıkıntımız yok rabbim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin