Zorunlu değil tabiki ama bence yapılması lazım bende asla şeker belirtisi yoktu. Bebeğim haftasıyla uyumlu suyu falan gayet iyi ben çok kilo almadım diye kesin yoktur diyordum. Ailemde de şeker yoktu. Doktor yaptır dedi diye yaptırdım. Ve şekerim çıktı 🤦 şuan diyetle dengeliyoruz