00esra00 Hamişler hamileliğimin 5. Ayindayim şimdiden 5 kilo aldım kendimi çok şiş hissediyorum sizce bu normal mi sizinki nasıl diyet yapmak istiyorum ama iştahıma dur diyemiyorum
FatmaNur_27 00esra00 evet canım biraz fazla almışsın dikkat etmende fayda var çünkü son 3 ay baya alınıyor ben 6. Aya kadar nerdeyse hiç almamıştım bir veya iki kilo fln di şu an 8 aylığım 8 kilo almışım bı anda göbeğim büyüdü
Hulus 00esra00 bence muhakkak bir diyetisyenden destek almanız lazım 1 ayda 5 kilo cok cok fazla. Çok sık acikiyorsaniz protein aliminizi arttırıp karbonhidratı muhakkak azaltmaniz hatta mumkunse tamamen kesmeniz gerekir. Ileriki dönemlerde dahada kilo alacağınız düşünüldüğü icin tedbir almakta fayda var.
Sbhnr06 Bende 70 ile hamile kaldım 25+4 haftalığım 66 kiloyum doktorum çok dikkat et 80 asla görmemen lazım demişti bende dikkat ediyorum ama sürekli acıkıyorum 😔
bayanelaa 3 kilo aldım su ana kadar canım 20 haftalığım ister istemez alıyoruz ama cok fazla almamakta fayda var, buradakiler fazla yada az dese bile en doğrusunu doktorun soyler 🤗 bana gayet iyi demişti doktorum, Bundan sonra alacağız zaten 🤭😅
Sbhnr06 00esra00 ilk haftalarda çok yemek yemedim herşeyden tiksindim ve bulantım vardı ve en önemlisi her yendiğine artık çok dikkat ediyorum almamak için
Askiletotomsu 00esra00 canım kendini aç hissettiginde ya salatalık ye Ya su içmeye çalış Böyle olmaz 🙏
Nsrn1 00esra00 ben çok yüksek kiloyla hamile kaldım o yüzden ilk 6 ayda almamaya çalışıyorum. 16.haftaya kadar 3 kilo verdim şu an 22.haftadayım 1 kilo artış var sadece.