Benimde öyle ne yesem az da yesem çokta yesem şişkinlikten ölüyorum doktoruma sordum artan hormonların etkisiyle bazı insanlarda aşırı mide bulantısı bazılarında çok fazla şişkinlik olur yeni hamiledir ama karnı 5 aylık hamile karnı gibi şişer ama 16. Haftadan sonra şikayetler azalır dedi