Kuskoysunlaryoluna Kimler 8. Haftasında 😌 Her şey nasıl gidiyor hadi toplaşalımm. Bu aralar bende bulantılar bi tık azaldı ama karın ve kasık agrıları hissediyorum sanki biraz da kalbim cok hızlı atıyor gibi hissediyorum. Böyle hissedenler var mı😊
HeyMommy Kuskoysunlaryoluna Merhaba biz 7+3üz. Akşam üstü 5ten sonra hep bi uyku bastırıyor. Onun dışında akıntım devam ediyor. Fazla ayakta durunca bel ağrım oluyor. Mide bulantısı her saat değil ama akşam saatlerinde bi yokluyor sadece ☺️
Bahar0101 Kuskoysunlaryoluna merahabar bizde bugün 8 haftalık olduk 😇 aşırı mide bulantısı var 4 kg verdim ve sürekli uyuyorum
Annesininportakali53 Kuskoysunlaryoluna bende size yakın sayılırım 10+4 olduk… bugün randevumuz vardı en son 6+5 te görmüştüm virgül gibiydi şimdi ise kocaman olmuş elleri ayakları vardı oynatuyordu çok heyecanlandım inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarimiza aliriz.mide bulantiniz geçtiyse yine iyi ben 1 ayda 2 kilo almışım şimdiden bide mide bulantim var 😄
sayre Kuskoysunlaryoluna Merhaba benim de 8 haftalık, sizinle aynı şeyleri ben de hissediyorum.. aynı belirtiler var 😂
Kuskoysunlaryoluna HeyMommy akıntı ve uyku hali bende de mevcut. Kalp atışını duydunuz mu bu arada? Kaç çıktı atış hızı?
Karaca99 HeyMommy bebeginizin boyu kac mm benimki 7+3 te 10 mm cikti ve doktor 6 haftaliksin dedi bana
HeyMommy Kuskoysunlaryoluna Karaca99 Kalp atışını duyduk. Hızını bilmiyorum açıkcası iki tane düşüğüm olduğu için onu sormak hiç aklıma gelmedi. Düşük tehlikem varmı ve iyi mi dediğimi hatırlıyorum sadece 😂 Buda kalp atışını duyduğumuzdaki ultrason https://imgyukle.com/i/RW7psR
HeyMommy Karaca99 Son adete göre ve ultrasona göre arada iki hafta var. Ultrasonda küçük çıkıyor. Ama kötü bişey söylemedi doktor bu sefer gittiğimde unutmazsam sorucam
Userr HeyMommy merhaba, aynı durumdayız. Benim son adetim 5 mart geçen pazar 7+5 göründü. Doktor bir şey demedi sorun vs.
HeyMommy Userr Hayırlı olsun ☺️ Bizimde çok üstünde durmadı sanırım ilerleyen zamanlarda haftasını yakalıyormuş. Yada geç döllenme 🤷🏻♀️
Kuskoysunlaryoluna Annesininportakali53 oyyy maşallah bizler de güzel güzel sevinelim o günleri görelim inşallah 🙏🏻
Gulnur-sumer63 7+1 benimkide 🤗 ya rahmime baskı oluyor belim ağrıyor kasiklarim agriyor ama uykum hic yokk keskee banada uyku yapsa 🤣
Kuskoysunlaryoluna Gulnur-sumer63 ay dimi uykuyla geçirmek istiyor insan birazını da yakında sizin de gelir bence 😊