Deletedmom83940 MRVMSTF ben kullanıyordum ama gebeliğimi öğrenir öğrenmez bıraktım bence bu kötülüğü ona yapmayın
gurbetcianne97 MRVMSTF gebeliğimi geçen sene öğrenir öğrenmez bıraktım. İyi ki de bıraktım hiç pişman değilim! Hoş şimdi hayatımda hiç içmediğim kadar içiyorum o ayrı😅
MRVMSTF Deletedmom83940 teşekkür ederim esra hanım aynen bende öyle hamileliğimi öğrenince bıraktım bazen arıyorum o yüzden sordum sadece vicdan rahatlatma 😇
Deletedmom83940 MRVMSTF hiç aramıyorum aksine eşim içtiği için daha çok tiksindim zaten bırakmak istiyordum iyi oldu benim içinde tabi doğumdan sonra başlamam inşallah 😊
MRVMSTF Merikooo doktor bi tanıdığıma avcunu aç içine üfle sonra o havayı burnundan çek bebeğin tam olarak bunu yaşayacak demiş 🥺
Ormanmeyveli Ben de bıraktım asla bırakamam diyordum. Aklima geliyor ama içesim gelmiyor yani çok değişik bir şey gebelikten önce sigaram bittiginde sabah 7 de uyanir almaya giderdim. Şuan çok memnunum halimdn
Ormanmeyveli gurbetcianne97 emzirme doneminde ne yaptiniz kendimi dogumdan sonra icerim diye sakinlestiriyorum ama emzirme dönemi var o zamanda :/
gurbetcianne97 Ormanmeyveli emziremedim canım kurcalama boşver. Emzirme zamanı için şöyle düşünmüştüm süt sağma makineleri almıştım fazlalık sütümü sağıp sağıp buzluğa atacaktım. Tekrar full başlamayı istemiyordum zaten. Arada arkadaşlarla bi kahvenin yanında içeçeğim zaman önceden sağdığım sütü verecektim sigaranın etkisi geçene kadar. Fikir olabilir sana da🌸