Buseuynk Catı kontrolu u burda cok duyuyorum herkes birbirini mi korkutuyor acaba cunku hiç öyle korkutucu birsey degıl 🙈 Dogumda herkesın farklı ılerlıyor canım kımısı saatlerce sancı cekıyor kımısı cok daha az . Ilk basta hafıf adet sancısı gıbı geliyor sonra gittikçe artıyor, finalde tarifsiz birsey oluyor ama tam acıklık oldugu ve dogum baslayacagı ıcın o son sancılar ve dogum esnasındakıler tırıs gidiyor 😀 Bebiş gelince de oktisotin hormonu geldiğinden acını unutuverıyorsun 🐣