Mybabyyyyy Haftaya girdim bugün kontrolüm vardı bebeğimin kilosu çok düşük çıktı karın çevresi 2 hafta geri kalmış dedi doktor idrar tansiyon vs baktı şimdilik 1 hafta takip etmem gerekiyormuş kendimi tansiyon vs. şeker tuz yasak.. Tecrübeli anneler neler yaptınız böyle bir durumda nelerle karşılaştınız. Ben aşırı üzüldüm 😭
Sudenr Mybabyyyyy öncelikle bebeğinizin kilosu nedir bende 31 haftada gittiğimde karın çevresi 1 hafta geride karın çevresi küçüktü sonra doktor ilaç verdi 10 gün sonra gel dedi gittim ilaç işe yaradı sanırım herkes cok memnun yorumlara da baktım doktor da dedi ilaç hemen işe yaramış karın çevre küçüklüğü durmuş şuan haftasıyla uyumlu dedi ilaçtan mı başka bişey den mi bilmiyorum beslenmeme çok dikkat ettim her gün ceviz muz süt yoğurt hep tükettim bebeğe kilo aldıran şeylerden biri çok düzenli beslendim sigara içiyorsan kesinlikle içmemelisin inşallah düzelir 😊
Ormanmeyveli Mybabyyyyy protein sebze agrilikli beslenin. Avakodo, yulaf ezmesi, yer fıstığı, kabak çekirdeği, cig badem, yumurta bunlarda müthiş protein var
suedattncu Mybabyyyyy Bende aynısını bugün yaşadım 31 haftalığım şuanda 1 hafta yiyip içip yatıcaksın dedi. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Ronas Benim oğlum 2540 gr doğdu son aylarda hep geri dendi ama doğduktan sonra maşallah yaşıtlarını geçti Hiç kafaya takılacak bir konu değil sağlıkla gelsin
Mybabyyyyy Ronas evet öyle tabi ama gebelik zehirlenmesinden şüphelendi sanirim bende korktum tabi idrar negatif çıktı ama 1 hafta sonra bakcaz bakalım duruma göre
Ronas Mybabyyyyy güzel düşünelim güzel olsun inşallah muzlu süt ceviz bademle inşallah güzel haberinizi alırız
Sadriye35 Mybabyyyyy benim bebeğim de öyle ben kendim de süphelenyorum tansiyondan. Başka şikayetiniz var mı elde yuzde şişlik sag kaburga ağrısı gibi bende öyle şikayetler var cumartesi doktora sorcam
Mybabyyyyy _Lavinya demir ve d vitamini magnezyum kullaniyorum. Bu verdiği magnezyum başka dedi daha iyi falan dedi onu aldik
_Lavinya Mybabyyyyy Bitkisel karışım kullanın diyecegim ama şeker yasak demişsiniz. Kompleks vitamin kullanırsanız belki işe yarayabilir. Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌸
muallimehnm Bugün gittim bir hafta 10 gün banada geri dedi. Kafamı takmayacağım zaten normali 2500-4000arası deniyor. Sağlıklı sıhhatli gelsinler.
Mybabyyyyy Sadriye35 evet bir kaç günde bir birden elim ayağım yüzüm şiş uyanıyorum zaten onu söyledikten sonra baktı tansiyon normal çıktı ama 1 hafta günde 2 kere tansiyon ölçümü yapicam
Sadriye35 Mybabyyyyy ben de sürekli ölçyorum ama çok korkuyorum ya yüzüm şişti ellerim de şiş benim bi de o kaburgamdaki ağrı bebeğim de iki hafta geride olunca hepsini birleştirince tansiyon gibi görünüyor kan idrar verdim protein falan çıkmadı tansiyonum da 12 8 11 7 falan çıkıyor bilmiyorum umarim sadece kuruntu yapiyorumdur
Mybabyyyyy Sadriye35 aynen benimde 11e 7 çıktı mesela idrarda protein çıkmadi doktor bebeğin yapısı gereği de olabilir beslenmene bağlı da olabilir ya da başka bişey bakcaz dedi işte. İstirahat et dedi yürüyüş yapma dedi kendini yorma hiç bir şekilde dedi. 1 hafta böyle geçecek bakalım