hunilimom geçmiş olsun kardeşim,ikinci yaşadığım için daha tecrübeliyim😁açlık kan şekerinin Max 90 olması gerek gebelikte,üstü olduğu için demiştir.once takip edilecek diyetle düşürülmeye çalışılicak olmazsa insülin verecek,ben kullanıyorum şuan günde 4 kere ve 4 kere ölçüm yapıyorum.ama korkmayın küçücük birşey zaten.takiplerde de açlık Max 90 tokluk da Max 140 kolay gelsin 🌸