0103qsf bence siz kendi icgudunuze guvenin.mam hic vermenize bile gerek yok.aylik kilo alimlarinda zaten yeteri kadar beslendigi belli olcaktir.internette bebek persentil buyume boy kilo ay ay tablolar var ,onlari inceleyin kilo alimi %25lik dilimin altina dusmedigi surece iyi demektir.benim kizim 1.ay 1bucuk kg almisti sadece anne sutu ile hic memeden ayirmadim ne zmn isterse.sonra da %50degerlerde ilerledi hep.iciniz rahat olsun yani dedigim gibi.anne olunca bir de arastirip ogreniyorsunuz kendi kendinizin doktoru oluyorsunuz ,bazen doktorlar yaniltabiliyor insanlari endiseye sokuyor teknik dusundukleri icin hic gerek yok😌