Merhaba arkadaşlar bugün kordon kanı hakkında birşeye rastladım İnternetten okuduğum kadarıyla faydalı bir hizmete benziyor. Bebeğin kordonunda ve plesentasında bulunan bu kan hücreleri doğum esnasında doktor tarafından alınıp özel laboratuvarda saklanıyormuş ve 80 den fazla hastalığın tedavisi için kullanılabiliyormuş. İnşallah hiç birimizin buna ihtiyacı olmaz hiç bir zaman, ama faydalı birşey gibi geldi bana, bunu yaptıran veya yaptırmayı düşünen veya da olumlu, olumsuz bilgisi olan varmı acaba?