Sevilgokcen Kizlar merhaba normal dogum yada sezaryan dogum olacaginizi doktor kacinci haftada acikliyor
Kubgkm Sevilgokcen ben normal doğum olarak ilerliyorum son ana kadar normal doğum için beklicek doktorum doğumda aksi bir durum olursa sezaryen olacak
iremss Sevilgokcen 37den sonra muayene edebilir ama yapmk zorunda değil sancınız başladıktan sonrada kontrol edip yönlendiren doktor var