Eda4119 Tuana_ doktorlar öyle şey yapmıyolar ya benimde hep 1 hafta önden gidiyordu bebek gayet normal iyi vs dedi
Tuana_ Eda4119 işte canım küçük dedi bişi olmaz dedi her hangi bir sorun olmıycak sa neden küçük diyorsun gayet normal de benide korkutma demi ama nerde öyle anlayışlı bir insan
Gulusuguzell Ya kizlar en son 23 haftaliken gitmiştim doktor 621 demisti ayin 18 ine gidcem acaba kilo almismidir bebegim şuan 29+6 oldum
Burcu0707 Gulusuguzell 6 haftada birmi kontrole gidiyorsunuz cok uzun degilmi neredeyse 1.5 ay sasirdim
Esrakky Eliiiiif Yani 19. Haftada 530 grmadik biz o yuzden canim ama doktorum 2 hafta onde yada 2 hafta geride olabilir normal dedi 😊 birde gün icinde sut ve muz yiyebilirsin balli sut tueketiyorum
Gulusuguzell Burcu0707 en son detaylı ya girdim doktorum yarim saat bakinca fazla ultorasan yaramaz dediler bende gitmedim icin böyle oldu yoksa biraydan biraya gidyodum
3babymom Eliiiiif evel gün detaylı USG ye girdim 20 haftaligiz 270 gr dedi ama 19 hafta görünüyor dedi