NilAda16 Kızlar merhaba, ben dün hamile oldugumu öğrendim. Hamilelik sigortası hakkında bilginiz var mı? Avantajları nedir, hamile kaldıktan sonra yapılıyor mu? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?🥰
Deletedmom83940 NilAda16 ben biraz araştırdım 10.000 tl den başlıyor yaptırdığınız sigortaya göre de hizmet alabiliyorsunuz fiyatı görünce vazgeçtim
Skdinc NilAda16 hamile kaldıktan sonra sadece Demir sigorta yapıyor diye biliyorum. Onunda fiyatı baya yüksek. Benim anadolu sigorta hamile kalmadan önce yaptırmıştım 5 bin e geldi. Doğum ve 10 kontrol artı tahliller dahil fiyat
NilAda16 Deletedmom83940 hadi ya o kadar yüksek fiyat mı😣 o halde yaptırmak çokta mantıklı değil. Bir arkadaşım 2 yıl önce yapmıştı avantajlı demişti ama tabi 2 sene içinde ülkede o kadar çok şey değişti ki😟
Deletedmom83940 NilAda16 benim baktığım firmada böyleydi bilmiyorum daha uygunu var mı zaten 10.000 olduğunu görünce vazgeçtim araştırmayı 😂
SunnyG Aklınızda belirli bi hastane varsa Demir hayat sigortadan fiyat alabilirsiniz. Hamile kaldıktan sonra sigorta yapan başka bir yer yok sanırım. Ya da hastanenin kendi paketini alacaksınız
NilAda16 SunnyG yanılmıyorsam arkadaşımda hamile olduktan sonra demir hayat 2 can sigortası yaptırmıştı. Şuan daha kimseye söylemediğim için hamileliği ona da soramıyorum😃😃
SunnyG NilAda16 arayıp fiyat alabilirsiniz zaten seçtiğiniz hastaneye ve ile göre vs değişiyor fiyat.
NilAda16 Skdinc çok uyguna gelmiş gerçekten şuan 1 dogum sadece en az 6-7 bin. Keşke daha önce yapsaydım