Esilaysenur ben 38 haftalık oldum doğum hane gitmeye korku yorum artık sürekli Altan bakıyorlar ve canımı yakıyor lar o yüzden mikrop kapiyorum alttan muane olduğum için o yüzden artık Altan bakılmasın diye gitmiyor um korkuyorum sizde de öyle sey oluyor mu alttan bakılınca akıntı mikrop kapma enfeksiyon kapma felan
ElifKarata Esilaysenur bende 39. Haftamdayım en son 18. Haftamda bakılmıştı enfeksiyon için birdaha hiç bakılmadı bazı doktorlar öyle bazıları da hiç bakmıyor Doğuma kadar
didemm Esilaysenur bende 38+5im ilkkez gecen hafta bakti doktorum oyle bi durum yasamadim hic . Yarin tekrar gidicem yine bakar buyuk ihtimalle 🤦
ayse29 Ben 40.haftadayim daha bir kere alttan bakildi onuda gece sancilandim gittigim icin.neden oyle bakiyorlar ozel durumunuz mu var?
Esilaysenur ayse29 yo özel durumdan değil açılmam olmuş mu suyum gelmiş mi felan diyorlar çatal bakımı ne bilmiyorum ki
HaticeNazlcan Ya beni dünden beri bi hastanede alttan muayene etmeyen sekreterler kaldı kendini çok sıkınca daha çok acıyor nişanım geldi kanamam oluyor 3 cm açılma var diye gelen parmakladı giden parmakladı sancımı bekliyorum bende o konuda çok hassasım eldivenlerin naylon olmasından kaynaklanıyor galiba 😊