Merhaba kızlar adetime 5 gün kala merak ederek erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı tekrar yaptım tek çizgi çıktı bu kez farklı test idi kan verdim 9.88 çıktı aklım çok karışık bana yardımcı olur musunuz acaba adet olurmuyum yoksa hamilemiyim sizce