Ben de 29+3 üm ,erken doğum riskinden dolayi evden çıkamıyorum hep yatıyorum, havalar da mis gibi dışarı cikabilenler tadını çıkarın , eve girmeyin hatta😄
Günler asla geçmek bilmiyor, hastane çantasını 33 ten sonra hazırlamayı düşünüyorum.Bu günümüze şükürler olsun.