Drymama Selam arkadaslar 11+4teyim regl agrisi gibi bir agrim var 2 gundur basina gelen varmi normal midir doktora yazmali miyim??
QUEEN088 Drymama bende 4 hafta çok oldu.🥺Yerleşme dönemindeymiş diye oluyormuş.Ama sende doktoruna söyle.
Afraaaa Drymama bende 12. Haftamdaym 11. Haftamdaym beri bende de var canm doktora sordum normal dedi. Ara ara giriyo ağrı için rahat etmiycekse bı sor doktoruna
Sehrbnon12 Drymama bende 10 haftalık ikizlerime hamileyim ve banada nadir oluyor kasıklarım ve belim belimin yanları sanki adet olacakmışım gibi agrıyo ama 16 haftaya kadar normalmiş diyorlar canım bol bol dinlen sen geçer
Drymama QUEEN088 aynen ilk haftalarda normal de durup dururken niye oldu anlamadim gecmiyo yani bide sinirimi bozdu 🤔
Drymama QUEEN088 Yok o ilk haftalarda vardi bayadir olmuyo sorucam simdi bakalim bi doktora regl gibiyim yani su an yatiyorum 😑
Drymama Afraaaa Benimki de normal dedi canim birde normalde regl oldugumuz tarihlere denk geldiginde de agrilar oluyormus benim de tam hamile olmasam regl donemim belki de ondan ins gecer en kisa zamanda 🙏
Drymama Hasretaytemur Normal diyor doktorlar insan endise ediyor işte ilk hamilelik oldugundan neler oluyor bilemiyorum herseyden korku sarıyo 🤷🏻♀️
Hasretaytemur Drymama evet tecrübemiz olmayınca öyle oluyor hayırlısı olsun hakkımızda kazasız belasız sağ Salim kucağımıza alırız inşallah
Merve-kaya2020 Bende 12 haftadayım basından veri var gebeliğimin doktor normal olduğunu endişelenmem gerektiğini söyledi ama ben gidip kontrol ettirdikten sonra bunu dedi gidip görünmekte fayda olduğunu düşünüyorum canım ben
Zeynep0607 Drymama tam 11. Haftam girdiğinde aynı sıkıntıyı ben de yaşadım doktora gittim ertesi gün Bebek yerleşip kendine yer açıyor korkulacak birşey yok daha ortaya geliyor o yüzden demişti korkmayın lütfen