ElifMehmetHanerli 35+6 haftalık hamileyim mide ekşimesiyle başım belada resmen kaç kere hastahanelik olduk bu yüzden sizde de oluyor mu? Olduğunda nasıl geçiyor?
Nazyun ElifMehmetHanerli bende 35+6 yım 2 haftadır sürekli geceleri böyle 👀 bir iki yudum süt içiyorum geçmezse tekrar bir iki yudum içiyorum birazda olsa hafifletiyor
ElifMehmetHanerli Nazyun ben kusmadan rahatlayamıyorum sütü denedim etki etmedi gaviskon verdi doktor ama artık oda etki etmiyor
ElifMehmetHanerli EsraDabakzkal kalkınca devam ediyor işte gece saat 4 ten beri hala ekşime var geçmedi