Canlar mrb 38+6 olduk ne gelen var ne giden az önce doktordan geldim nst sancım sıfır yok yani alttan baktı 1 buçuk 2 santim açılma var dedi tarçın iç yürüyüş yap falan dedi de yürüyüş yapıyorum merdiven inip cikiyorum tarçınli su içen varmı birde nasıl yapıp içtiniz faydasını gören oldumu???