Elifpolat16 38+3 çatı muayenesinde normal doğum yapabilirsin uygun dedi doktorumuz. Normal doğum için kolaylıklar nelerdir kızlar bildiklerinizi yazar mısınız
Hazalaskin Elifpolat16 henüz bende doğum yapmadım 37. Haftadayım doktorum Çatı muayenesini doğru bulmadığını Doğum başladığı anda bakacağını açılmama bakarken çatıyada bakacağını söyledi . Bana bol bol yürü dedi sadece ebemde hurma ye dedi 😂
Abdusunannesi Elifpolat16 kesinlikle bol yürüyüş ve su derim birde bebeğinizle konusun gerçekten anlıyorlar bizi ben oğlumla hep konuştum ve doğumum 5 saat sürdü hic off ermeden doğum yaptim kızımda aynı olir umarım sağlıcakla kurtulalım.🐣🤲