Zeynep8080
Arkadaşlar ben şu an 36+1 günlük hamileyim hamileliğimin başından beri bahat Ayşen hanıma gidiyorum .Doktorumdan memnunum ama bir sorun var mesai dışında gelmiyormuş .Ayrıca Doğumhaneleri hijyen konusunda nasıl ,ilgi alaka nasıl bilmiyorum .Orada Doğum yapıp memnun kalan var mı?Ya da Avrupa yakasında önerebileceğiniz doktor hastane son haftalarım çok kararsızım 😒