Biz anormal, zayıf desek ne yapacaksınız merak ediyorum… Doktorunuz normal demiş, daha sorgulamaya gerek yok ki. Haftalarda kilo aralıkları oldukça geniş zaten, bir tane normal kilo ölçüsü yok. Şu kilo mevzusunu fazla abartıyorsunuz gibi geliyor bana. Önemli olan doktorun söylediği şey gerisi boş 🙏