Merhaba hanımlar bi arkadaşım var ve küçükken kan verilirken hepatit C virüsü kaptırmışlar kıza o zamanlar baya tedavi görmüş 16 yaşından beri de doktora gitmiyor doktor o zaman sonuçlarına göre evlenmesinde hiç bir sakınca yok demiş ama kendini psikolojik olarak kötü hissediyo nikahtan önceki teste çıkarsa öyle bi şey red edilirim korkusuyla kimseye yaklaşamıyor sanırım anladığım kadarıyla bu durumunu da sadece 2 kişiye söylemiş. Bu durum bira içine kapanmasına neden olmuş. Böyle bi şey yaşayıp sıkıntısız evlenen çocuk sahibi olan var mı ona psikolojik olarak destek olmak istiyorum tecrübe ya da bilginiz varsa paylaşır mısınız ya da onun için ne yapabilirim bir fikir verin bana lütfen çok üzülüyorum.