Kizlar 13 de erkek denildi pipi denildi ozelde burada okudum beynim yandi tm değişir benimde dedim 18 de oyle kaldi erkek dktr sordum hatat degisirmi artik yok dedi baya gordugunu soyledi neyse simdi bende ufaktan odasi icin esyalari dahil basladim 19 4 olduk annemle bugun telefonda konuşurken dolap icin sen emin misin erkek dedigine bak mavi aliyon herseyi falan dedi yine ben tuhaf oldum hatta telefonda dun oglana hamile arkadaşım da konuşurken dedi ikimizde gittiğimizde dktr lar bize kiz diyomus paylaşımda yaptik okadar rezil oluruz falan diye espri ile karisik söyleştik 22 de gitmeyi dusunuyorum tekrar ama bu sefer başka dktr 2 sefer ayni dktr erkek dedi baska dktr 22 de kiz der mi sizce yoksa değişmezmi artik annem boyle deyince tuhaf oldum boşuna mi aliyorum mavileri ? 18 den sonra degisen oldumu erkekten kiza