Serapa Kızlar 34.haftadayım iki kez nst ye girdim sancı cıktı hep. Doktor gözlem amaçlı yatış verdi. Ciğer geliştirici iğne vuruyorlar serum taktılar ama korkuyorm 😔 bu durumu yaşayan var mı kaç gün yatarım erken doğum olur mu bilgisi olan? 🥺
Aras_Barlas_Nurum Serapa sizinle ayni haftada bende yattim erken dogum riski ile ciger geliştirici igne yapıldı serumlar takıldı hap verildi 2gunde ciktim evde yatmaya devam ettim. Suan 39+5olduk cok şükür. Korkmayin serumla sancinizi durdururlar evde dinlenirsiniz saglikli dogumlar dilerim😊
ozlemmmm6161 Serapa henüz o aşamalara gelemedim , kendşni sakin tutmaya çalış tedbir amaçlı doktor gözetimi altında olmak daha iyidir acil şifalar dilerim 🥰🥰
Masalsmommm Ay bende de sancı çıktı ama sanırım çok değil doktorum ilaç verip ev istirahati verdi. İnşalllahh 37-38 e kadar dayanır bebişlerimiz
_neslihan_ Benimde dün çıktı 70 ler hatta 80 i gördü bir kere 35+1 oldu doğsada artık bişey olmaz tek sorunum bebek makat pozisyonu dönmemiş inşallah döner normal doğum olur kötü bişey olsa doktor derdi bu haftalarda doğmaları normal artık