Emine003 bende şuan 34+1 oldum .2 haftadır sancı çekiyorum nst de %100 çıkıyor sancılarım baya şiddetli hissediyorum. Bebek kaskatı oluyor sancidan. Bugün doktora gittim 2cm açılma var 😔 adalat diye tansiyon ilacı başladı günde 6 defa kullanicam. Öğlen akşam sancılarım çoktu ama ilacı içtikçe bu saatlerde çok iyi geldi. Bir hafta kullan gel yine dedi doktorum. Büyük ihtimalle sezeryan için gün verecek, suyumuz aşırı fazla kendim şeker hastası olduğum için 😔