Bende de lökosit vardı antibiyotik verdi kullandım yine yükseldi. Bu defa kültür testi istedi doktorum kültür testi temiz çıktı ve enfeksiyon olmadığını söyledi doktorum. Lökositin yüksek çıkmasının akıntıdan olacağını söyledi bana ve bir fitil verdi gyno-fem adında ama ben kullanmak istemedim ilaç gebelikte çok önerilmiyor diye bende aynı konularla uğraşıyorum ama belki sizde bir kültür testi yaptırıp üreme var mı yok mu öğrenebilirsiniz.