enesayazmoom valla ben kullanıyorum öncesinde ağda yapıyordum 2 senedir makina kullanıyorum hafta bir alıyorum çok rahat oluyor ama siz hiç kullanmadıysanız ilk zor olur kokler kalın olduğu için ben jilet kullanamıyorum söylediğiniz gibi çok rahatsız ediyor