elifuslu1002 Kızlar 18+2 yim ve 2-3 gündür hareketlenme var içimde sizce bebek hareketi mi siz ne zaman hissetmeye başladınız
Fadime8080 elifuslu1002 Bebek hareketidir canım titreme gibi filan. Ben 15.haftada hissetmye başldm 2. Gebelğm🌺
-MinikveAnnesi- elifuslu1002 18+4 üz bende birkac gündür daha net hissediyorum pıt pıt vuruyor gibi seyiriyor gibi bebektir bence bir de dikkat et genelde aynı bölgede oluyor hareketler o sekilde anlarsın
elifuslu1002 Fadime8080 Yaa ne güzel benim ilk gebeligim o yüzden emin olamiyordum ama 18 hafta girdiğim günden beri harektlenme var
elifuslu1002 -MinikveAnnesi- ya evet sürekli göbek deligime yakın yerde oluyor ya çok sevindim şuna birde mesela bir noktaya basılı tutuyorum parmağımı sürekli yeni yerde oluyor yani kalbi değildir tabi ama kalp atmı gibi güp güp atıyor sürekli sizce ne bir bilginiz varsa paylaşırmısıniz
-MinikveAnnesi- elifuslu1002 ben karnımı izledigimde bi kalp atışı gibi bi damar atıyor tam ne oldugunu bende bilmiyorum 😂
elifuslu1002 -MinikveAnnesi- 🤣 ay yok öyle değil ben elimi baktırdığım da oluyor ama aynı yerde başka yerde olmuyor
elifuslu1002 43serife inşallah sağlıklı kucağına alırsın benim ilk o yüzden emin olamıyorum ne olduğuna yorumları okuyunca heyecanlanıyorum
43serife elifuslu1002 amin inşaAllah canım cumlemiz 🤲 ilk olunca biraz daha geç hissediliyor diyolar ama belli olmaz