Kızlar ödemle nasıl başa çıkıyosunuz? 3 litreden az su içmiyorum tuzu nerdeyse tamamen kestim.. ama bileklerim davul gibi asla inmiyor.. çalışırken yarım saattw bir yürümeye gezinmeye çalışıyorum otururken ayaklarımı yükseğe koyuyorum ama bana mısın demiyor. Acımaya başladılar artık.