Kızlar bu 2. Gebeliğim ama karnım çok tuhaf 16 haftalığım tam sanki biri ortasından bastırmış gibi göbek deliği in o kısmı dümdüz duruyor yani yuvarlak gelmiyor karnım neden bu şekilde sizce karnım çıktık a iyice belli olmaya basladı bu şekil bozukluğu