1Ada1 M-rabia ben yaşadım canım biliyorum beklemek istiyor insan umut ediyor ben bir hafta da beklemiştim ama olmadı😢😢😢
Deli-anne M-rabia Allah yardımcın olsun zor bir durum benm bebeğim in de 24 haftalıkken durduğunu ogrendm ve suni sanci verip normal doğum yaptirdilr
M-rabia 1Ada1 Hic bisey demedi ben yurtdisindayim Eve bi git dinlen dedi Ama korkuyorumda Ama sanki icmeydmis gibide his var Ama bide sancilarim cok Nasil düsürcem kemdilgnden
1Ada1 M-rabia inşallah anlık bişeyle duymamıştır 🤲😢benim sancım falan yoktu kontrolde öğrenmiştim ben kürtaj olmak zorunda kaldım umarım ihtiyaç duymazsın rabbim yaşatmasın bu duyguyu kimseye🤲🤲🤲 sana kötü hissettirdiysem de hakkını helal et lütfen🤲
M-rabia 1Ada1 ah yok kötü hisetirmedin ❤️ Yani rabbim verince seviniyoruzda alinca neden üzleyim diye teseli ediyorum yavurma üzülmedim sancim okadar cokki bide yurt disindayim hic biswy yapmayiz diyorlar yani burda ölceksinki bisey yapmalari icin