Kızlar merhaba öncelikle. Dün kontrolüm vardı uzun zamandan sonra doktor değiştirdim zaten aklımdaydı değiştirmek bu zamana kısmetmiş. Neyse biz muayene olurken doktorum bebegin karın çevresi üç hafta geride dedi ve tekrar detaylı ultrason istedi haftaya cektirecegim. Beslenmeme özen göstermemi ve sigarayı birakmami istedi. Dünden beri sigara içmiyorum bu konuda çok zorlanıyorum ama bebeğim için yapmam gerekiyor. Ve en son iki hafta önce kontrole gitmiştim, doktorun sana suyun fazla ve karın çevresinin geride olduğunu söylemedi mi diye sordu ve önceki doktorum soylememisti. Her şey yolunda diyip gönderiyordu her defasında. Başına gelen var mı ne kadar zamanda toparlanır bu durum. 28+2 deyiz haftasına göre 300 gram eksiğimiz var.