39+3 üm ben de. Çatı muayenesi yapmadı yapmayacağını söyledi. İkinci hamileliğim ilkinde normal doğum yapmıştım o yüzden gerek olmadığını söyledi. Muayene de bir tür müdahale olmuş olur süreci etkilemek istemiyorum kendi gelsin dedi. Bekliyoruz bakalım 🤷🏻♀️