Julide_01 Merhabalar 37 haftalık gebeyim doktorum haftaya çatı muayenesi yapacağını çatı darsa doğumun sezeryan olacağını söyledi. Çatımın dar olduğunu ben anlaya bilir miyim ?
Suleermz Julide_01 yok canım doktor muayenesi ile anlaşılır o korkulcak yada gerilicek bişey yok 30 sn falan sürüyor zaten 2 nefes alıp verene kadar bitiyor