Fatma_tapo1 32+3 haftalık gebeyim ve kasıklarımda çok batma var ve gece 2.30 dan 4.30 a kadar sancım oldu öğlen 2 gibi falan şiddetli sancı geldi ama şuan bişey yok akıntı falan da yok acaba neden oldu yaşayanlar varmı?