zeyneplikoglu7 Kızlar bugün karnım sert ve bebek içinde kasılıyormus gibi hissediyorum normal mi 32 haftalık gebeyim
Derya zeyneplikoglu7 çok normal yavaş yavaş kasılmaların başlayacak git gide sıklaşacak kasılmaları korkulacak bir durum değil 🌸🌸
Esram32 Evet canım normal , benim de oluyor doktor normal dedi. Sadece düzenli olması sıkıntı. Yani kasılmaları takip et düzenli aralıklarla geliyorsa doktora git.