Konya Farabi Hastanesi’nde başladım kontrollerime
Refika hanım kanama alanım olduğunu ve yatmam gerektiğini söyledi yaklaşık bir aydır yatıyorum aşırı sıkıldım
Bugün tekrar gittiğimde kanama alanının kuculmedigini bu yüzden yatmaya devam etmem gerektiğini ama rapor veremeyeceğini söyledi
Hocam çalışıyorum ama ne diyeceğim okuluma dediğimde devlete git versinler dedi
Peki dedik çıktık ve medova hastanesi Fatih beye rabdevu aldık gittik
İyi ki de gittik
Öyle güzel rahatlattı ki
Sen sağlıklı bir gebelik geçiriyorsun o kanama alanı değil kesinlikle fizyolojik olması gereken bir durum
Bebeğin de sen de iyisiniz günlük yaşantına devam et dedi
Her seyime baktı çok şükür çok rahatladım
Paylaşmak istedim 😊
Herkese sağlıklı sıhhatli gebelikler huzurlu yuvalar diliyorum 😊