Bebebebem 38+3 hamileyim bugün grip oldum boğazım ağrıyor çok halsizim yarın doktorda randevum vardı gün belirleyecektik bu durumda sezeryan için gün alamam diye düşünüyorum benim gibi olan var mı
Kubraaatmr Bebebebem hiç bir fikrim, deneyimim yok. Daha once tecrübesi olann birileri görür yardımcı olur umarım
Kubraaatmr Bebebebem bu arada acayip böyle salgın var. Bende 33 haftadayim. Bayramda oğlum hastlaandi sonra bize bulaştı 3,4 gündür bende çekiyorum. Boğaz ağrısı burun tıkanıklığı halsizlik.
Bebebebem Uzun zamandır ilk defa hasta oldum ve gerçekten tedirginim doktor ne diyecek bu durumda diye galiba spinal yapıyorlarmış hastaysak ama hastayken doğum yapmak istemem o yavruma da bulaşırsa diye